تشکیل شورای اداری شهرستان بهاباد


شورای اداری شهرستان پیرامون موضوع سرشماری نفوس و مسكن سال جاری، تشكیل جلسه داد.

در جلسه شورای اداری بهاباد که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد، معاون دفتر آمار و اطلاعات استانداری یزد گفت: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان به مدت 20 روز انجام خواهد شد و 1500 نفر در استان در اجرای سرشماری مشاركت خواهند داشت.


"محمدحمید فخرالدین" خواستار گسترش فرهنگ ارائه اطلاعات صحیح در جامعه شد و افزود: مردم همکاری لازم را با مأموران سرشماری داشته باشند و آمار و اطلاعات را دقیق بیان کنند.


وی همچنین گفت: برای سرشماری خانوارها نیاز به هیچ مدرکی از جمله شناسنامه و کارت ملی نخواهد بود و اطلاعات بر اساس پاسخ سرپرست خانوار جمع آوری خواهد شد.


سرپرست فرمانداری بهاباد هم ضمن اعلام آمادگی شهرستان برای انجام هرچه بهتر سرشماری سال جاری اظهار داشت: با توجه به اینکه از بدو تأسیس شهرستان بهاباد، سرشماری سال جاری اولین سرشماری محسوب می شود از همه ادارات خواست با مأموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند.


"ابوالقاسم دهقان" گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن با هدف شناخت ویژگی های گوناگون افراد و خانوارهای کشور و مشخصات مسکن آنان برای برنامه ریزی مطلوب و واقع بینانه در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و به عبارتی برای توسعه همه جانبه کشور اجرا می گردد.


مدیر اجرایی سرشماری شهرستان ادامه داد: آمار پایه و اساس برنامه ریزی است و هرچه آمارها دقیق تر و صحیح تر باشد، برنامه ریزی ها هم آگاهانه تر و به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.


همچنین در این جلسه "عباس كاظمیان" معاون فرماندار بهاباد به عنوان معاون اجرایی و "مهدی مصدق" از كارشناسان اداره كل ثبت احوال استان به عنوان معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری شهرستان معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا